2025-ais tęsiu misiją, kurią pradėjau '24 – ieškoti būdų, kaip sutaupyti pinigų, laiko, nervų ir greičiau pasiekti rezultatus – sau ir klientams 🦄
Dalinuosi 25 sprendimais, kuriais vadovausiuosi pati.
TURINIO STRATEGIJA
Turėti VIENĄ turinio strategiją VISIEMS kanalams Viena strategija visur – taupo laiką, kuria nuoseklumą ir stiprina prekės ženklo įvaizdį.
Atlikti turinio auditą Kas veikia? Kas stringa? Ką galima perdaryti? Be aiškaus vaizdo – švaistome resursus.
Turėti pusmečio turinio kalendorių (na bent ketvirčiui) Planas turi būti pagrindas, bet palik vietos spontaniškumui. Man veikia, kai būna 70 % suplanuota, 30 % kūryba.
Perdaryti, adaptuoti ir impovizuoti su turiniu Vieną kartą sukurtas turinys gali gyventi daug gyvenimų. Mano mėgstamiausias būdas - parengti išsamų blog įrašą, iš jo padaryti 3 laiškus, 5 įrašus soc tinklams ir pan.
Matuoti ROI ir optimizuoti Nepasikliaukime intuicija. Kiekvienas įrašas ar kampanija turi tikslą. Žiūrėkime, kas veikia ir prireikus, keiskime kryptį.
LAIŠKŲ RINKODARA
6. Mažiau ir lengviau yra efektyviau
Vizualus minimalizmas ne tik atrodo švariai, bet ir taupo kūrybos kaštus.
7. Patobulinti esamas automatizacijas (ir turnį), papildyti naujomis Tai leis sutaupyti laiko ir nervų: žinosite: klientai gauna tinkamus pranešimus, tinkamu metu.
8. Fokusuotis į pardavimų, o ne subscriberių auginimą Prenumeratoriai – gerai. Bet kiek jie atneša vertės? Matuokime pajamas.
9. Lojalumo planas
Išlaikyti esamus yra pigiau nei pritraukti naujus. Turėkime lojalumo stiprinimo planą.
10. Metinis planas su vieta improvizacijai Turėkime ilgalaikį planą ir palikime vietos kūrybai. Man veikia 70/30 proporcija.
SEO
11. Turėkime GEO ir SEO strategijas
GEO - Generative Engine Optimization, kad turinį naudotų AI (pvz. gemini, perplexity ar chat gpt). SEO - fokusuokimės į karštos auditorijos pritraukimą.
12. Esamo turinio ir tinklapio auditas
Kas veikė vakar, rytoj gali būti nebeaktualu. Todėl svarbu reguliariai atnaujinti turinį, pritaikyti jį besikeičiantiems poreikiams ir optimizuoti pagal naujausias tendencijas. Taip pat būtina įsitikinti, kad tinklapis veikia sklandžiai ir atitinka techninius standartus.
13. Atnaujinkime savo nišos raktažodžius
Rinkos keičiasi, raktažodžiai taip pat. Nuolat stebėk, kas aktualu.
14. Dalintis įžvalgomis su Google Ads komanda
Sinergija tarp SEO ir mokamos reklamos taupo laiką ir resursus.
15. Investuokime į turinį o ne tiesiog nusipirkime Turinio užsakymai turi būti tik iš specialistų, kurie supranta SEO ir E-E-A-T principus. Tik taip pavyks pasiekti rezultatus, kurių tikitės iš SEO.
SOCIALINIAI TINKLAI
Mažiau režisuokim, daugiau improvizuokim (video)
Taip nedvejodamai - sutaupysime nervų, būsime unikalesni. O kai veikiama su strategija, tai ir atsiperkamumas svaresnis.
17. Naudokime planavimo ir nemokamus analizės įrankius
Technologijos taupo laiką. Nemokami įrankiai padeda valdyti chaosą. (Pvz. Buffer, Later arba Meta Business Suite)
18. Vartotojų sukurtas turinys (UGC)
Sukurkite strategiją, kaip klientai gali prisidėti prie jūsų prekės ženklo ir produktų skaidos. Tai autentiška, (beveik) nemokama ir efektyvu.
19. Mikro-influenceriai Mikro-influenceriai dažnai sukuria didesnį įsitraukimą už mažesnę kainą.
20. Mažink triukšmą, kurk aiškumą
Aiškus komunikavimas ir lengvai suprantamas turinys bus daug efektyvesnis nei garsiai rėkianti reklama.
VISADA ATSIPERKA:
21. Būk unikalus, o ne geresnis 🌟
Pasaulis perpildytas pasirinkimų. Geriau susitelkti į savo nišą ir išsiskirti, o ne konkuruoti kainomis.
22. Žinok apie klientus viską 🎯
Masinė rinkodara nyksta. Ateitis priklauso personalizavimui – produktai ir paslaugos turi būti kuriami taip, kad jaustųsi, jog jie sukurti konkrečiam klientui.
23. Įsiklausyk ir keiskis 🎧
Klausyk savo auditorijos ne tam, kad atsakytum, bet tam, kad suprastum, ką darysi toliau.
24. Kurk ilgalaikę vertę, ne tik trumpalaikę naudą ⏳
Reklama, kuri pasiekia žmones tik kartą, praranda galią. Investuok į turinį, kuris bus naudingas šiandien, rytoj ir po metų.
25. Rūpinkis savo ištikimiausiais klientais 💎
Nepamiršk savo 1000 tikrųjų fanų. Jei veiksi teisingai, jie taps ambasadoriais, kurie plės tavo prekės ženklo žinomumą organiškai ir be papildomų išlaidų.
Įdomu? Vertinga? Aktualu? - vertinu grįžtamąjį ryšį.
Norisi veikti efektyviau, augti sparčiau ar tiesiog tvariau (po mažai, bet užtikrintai) - pasikalbėkim.
Esu Dainora. 2023 metais palikau darbą tarptautinėje įmonėje, nes norėjau daugiau GYVENIMO. Sužinoti, kas nutinka, kai seki širdies balsu...
Dirbu SOLO kaip laisvai samdoma marketingo vadovė bei užsiimu konsultacijomis bei verslo mentoryste. Padedu veikti efektyviau, augti sparčiau .
Jei turite klausimų, norite pasitarti ar tiesiog pasidalinti komentaru, susisiekime: dainora@remeza.lt
コメント