Ar pastebėjote reakcijas dėl JAGUAR rebrandingo kampanijos? Taip sutapo, kad neseniai teko matyti naujo VOLVO modelio reklamą, kurioje prekės ženklo pozicionavimas - esminis elementas.
Pasikalbėkime!
Kai VOLVO gali džiaugtis stabiliu pozicionavimu, kuris realiai veikia, JAGUAR pabandė šį tą nauja ir sulaukė daaaug prieštaringo dėmesio. Normalu, žmonės nemėgsta pokyčių 😅
Abiejų tikslas vienas - pardavimai. Priemonės - pozicionavimas. Ir jis labai skiriasi.
VOLVO NAUJOJI POZICIONAVIMO KAMPANIJA
🔹VOLVO žinutė - do the right thing
🔹Pozicionavimas - safest
🔹Priemonė: žmogiškosios vertybės, pasitelkiant kinematografą Hoyte van Hoytema (pažįstamas iš Oppenheimer)
👉 Pažiūrėkite: https://www.youtube.com/watch?v=cQX-QXxwGvA
JAGUAR NAUJOJI POZICIONAVIMO KAMPANIJA
🔹JAGUAR žinutė - copy nothing
🔹Pozicionavimas - bold
🔹Priemonė: šalta futuristinė abstrakcija, pasitelkiant AI promptų koliažą (bent toks įspūdis)
👉 Pažiūrėkite: https://www.youtube.com/watch?v=rLtFIrqhfng
SĖKMĖS RODIKLIS? PARDAVIMAi
Iššūkiuose skendinti automobilių pramonėje dabar TAI yra tikslas. Taigi galime subjektyviai vertinti - fainai ar nefainai, tačiau duokime laiko ir pasižiūrėkime į faktus (ir gatves) :).
AR PASTEBĖJOTE, KAD ATEIDAMI PASIRINKTI PRODUKTĄ, IŠEINAME NUSIPIRKĘ IDĖJĄ TAIP PAT?
Tyrimai rodo, kad millenials karta atidžiai renkasi, kur leidžia savo pinigus. Pasirinkimai atspindi vertybines pozicijas, gyvenimo būdą.
Kai susibūrime išgirdau, kad Lina apsiperkinėja žinomo žmogaus, kuris man labai ne prie širdies, el parduotuvėje, aš pradedu svarstyti, ką tai sako apie Liną 🫣Please, pasakykit, kad ne aš viena 🫣
PAGALVOKIME. PASIDOMĖKIME
Kokią žinutę norime siųsti auditorijai su savo prekės ženklu? Kaip tai įgyvendiname? Pasidomėkime - kokią žinutę auditorija "išgirsta". Pabandykime suprasti, kaip tai įvyksta?
Commentaires