SEO paslaugos aktualios kiekvienam internete veikiančiam prekės ženklui. Tačiau šįkart apie tai, kas aktualu, kuriant naują puslapį, kad jūsų pastangos būti matomiems internete duotų vaisių.
SEO rašymas yra tas pats, kas straipsnio rašymas, tik su daugiau taisyklių. Prieš rašant SEO tekstą, labai rekomenduoju įsitikinti, kad yra aiški strategija ir vizija, kaip SEO tekstas įsilies į bendrą tinklapio struktūrą, semantinę, techninę bei turinio rinkodaros strategiją.
Būna, kad prekės ženklai užsako pavienius SEO tekstus konkrečiam raktažodžiui, nors domeno reitingui pakelti ir SEO pozicijoms labiau padėtų SEO auditas, kesminių klaidų panaiknimas, esamo turinio optimizavimas.
SEO turinio koncepcijai svarbu kontekstas - kaip raktažodis įsilieja į tinklapio kontekstą.
SEO tekstams užsakyti labai svarbu, kad būtų pateiktas Brief, kuriame nurodyta:
tikslinė auditorija. Svarbu žinoti, ne tik tipinius auditorijos bruožus (geografija, amžius, išsilavinimas), tačiau ir numanyti, ar tai šaltas, šiltas ar karštas klientas.
raktažodžiai. Koks numatomas pagrindinis SEO teksto raktažodis? Koks jo dydis? Kokie pageidautini antriniai raktažodžiai?
problematika. Svarbu įvardinti, kokia problema (problemos) vienija tuos, kurie ras šį SEO tekstą.
sprendimas. Kokį sprendimo variantą SEO tekstas turėtų pristatyti? Dažniausiai tai dalis, kuri būna tiesiogiai susijusi su prekės ženklo produktu ar paslaugomis.
SEO rašytojas ne tik privalo atsižvelgti į ką tik įvardintas užduotis, rašant SEO tekstą, tačiau ir parašyti tekstą, kuris atitiktų formatą, išdėstymą, būtų susietas su kitais svetainės puslapiais.
Parengiau trumpą atmintinę, kuriantiems naują puslapį turinio valdymo sistemoje. DĖMESIO! Šią atmintinę taip pat galite atsisiųsti!
Įrašo santrauka, taupantiems laiką:
SEO itin aktualu nuorodos
Išorinės nuorodos:
susietos su susijusiomis svetainėmis, kurios turi aukštesnį reitingą
išorinės nuorodos į puslapį: mažiausiai 2
Vidinės nuorodos:
susietos su kitais blog puslapiais iš / į
susietos su kitais tinklapio puslapiais (pvz. produktu)
pirmoji nuoroda turi didžiausią įtaką, išnaudokite ją į puslapius, kur galimos konversijos
įtraukite nuorodą į "lead magnet" tipo puslapį
SEO skenuoja vaizdines priemones taip pat
Visi paveikslėliai turi turėti Alt text, kuriame bent vienas įtrauktas strateginis raktažodis.
Patikrinkite, ar visi paveikslėlių pavadinimai atitinka turinį. Paveikslėlio pavadinime turėtų būti bent vienas strateginis raktažodis.
Optimizuokite paveikslėlių dydį. Didelis dydis veikia svetainės greitį.
Naudokite paveikslėlius, kaip turinio dizaino elementą. Net jei teksto daug, paveikslėliai palengvina bendrą vaizdą ir lengviau skaityti.
Venkite naudoti stock, naudokite savo, jei yra galimybė.
UX ir techninės savybės, kurios aktualu SEO
Jei puslapio turinys ilgesnis, padalinkite jį paragrafais.
Jei puslapis padalintas paragrafais, puslapio pradžioje sudėkite teksto santrauką su nuorodomis į kiekvieną paragrafą.
Puslapį atidarius, turi matytis visas turinys, neslėpkite jo po išskleidžiamomis juostomis/blokais.
Kiekvienas puslapis turi turėti XML Sitemap.
Svarbūs puslapiai turėtų būti indeksuoti.
Patikrinkite puslapio greitį. Optimalus - 3 sekundės.
URL
Kuo trumpesnis, tuo geriau
Privalo atitikti puslapio turinį
Turi sutapti su puslapio pavadinimu
Nuorodose nenaudokite specialių ženklų (ę, ė, š, ū, ų ir pan.)
Title tag ir meta aprašymas svarbus ir SEO, ir auditorijai
Title tag:
turi sutapti su puslapio pavadinimu
turi turėti strateginį raktažodį
turi būti parašytas taip, kad sudomintų auditoriją
Meta aprašymas:
turi būti susijęs su puslapio aprašymu
turi turėti raktažodį
turi būti parašytas taip, kad motyvuotų pasidomėti
tonas - skatinantis apsilankyti puslapyje
Turinys:
Paieška:
ar puslapio turinys atitinka dabar renkamus raktažodžius?
patikrink, paieškos pozicijose esančius konkurentus (įkvėpimui)
Kokybė:
kaip galėtum pateikti savo info labiau vertingą nei turi konkurentai?
atmink - sudominti turite žmones, ne robotus
H1:
turėkite strateginį vieną raktažodį
formuluokite aiškiai ir patraukliai
Taip pat:
Įžanga: sudominkite ir galite suteikti pažadą, ką gaus perskaitę turinį
H2 ir H3: naudokite raktažodžius, kurie susiję su pagrindine tema
Paragrafų antraštės: reflektuokite galimus skaitytojo kilusius klausimus
Puslapį užbaikite su aiškia žinute, ką daryti toliau
Pabaigai apie turinį
Parengtą turinį transformuokite. Naudokite soc. tinkluose, laiškuose ir pan.
Kurkite dialogą su skaitytojais, užduokite klausimų. Būtų puiku vystyti dialogą komentarų sekcijoje.
Sekite skaitomumą, tai gali indikuoti, kokios temos auditoriją domina tolimesnei turinio plėtrai.
Žmonėms patinka faktai ir skaičiai. Naudokite drąsiai. Svarbu: juos reikia pagrįsti, nurodant šaltinį.
Ne paslaptis - žmonėms patinka video. Sukūrę video (ir įkėlę į youtube) padidinsite paieškos rezultatus google.
Esu turinio ekspertė. Kalbu apie turinio rinkodaros sprendimus.
Padedu prekės ženklams pakelti organinį srautą ir turėti klientus, kurie sugrįžta.
Commentaires